Tayfun Yılmaz

Yılın En İyi Erkek Oyuncu Ödülü: Tayfun Yılmaz (Türkün Ateşle İmtihanı, Tiyatro Ayna)

48. İsmet Küntay Tiyatro Ödülleri jürisine,  beni ödüle layık gördükleri için, sevgili Hakan Altıner hocama, bana güvenip zorlu rolleri teslim ettiği için, sevgili Dilek Türker'e benimle oynamayı kabul ettiği için, kısa süre önce yitirdiğimiz sevgili Can Gürzap hocama, bana kattıkları için, sevgili Kedi ailesine, paylaştıklarımız için, canım aileme sonsuz destekleri için çok teşekkür ediyorum. 

 

Bu ödülü, bir hikaye anlatabilmek için, sahne üzerinde, önünde, arkasında emek veren herkes ve hangi yaşta olursa olsun, asla hayallerinin peşinden ayrılmayan inatçı ruhlar adına kabul ediyorum.
48. İsmet Küntay Tiyatro Ödülleri jürisine,  beni ödüle layık gördükleri için, sevgili Hakan Altıner hocama, bana güvenip zorlu rolleri teslim ettiği için, sevgili Dilek Türker'e benimle oynamayı kabul ettiği için, kısa süre önce yitirdiğimiz sevgili Can Gürzap hocama, bana kattıkları için, sevgili Kedi ailesine, paylaştıklarımız için, canım aileme sonsuz destekleri için çok teşekkür ediyorum. 

 

Bu ödülü, bir hikaye anlatabilmek için, sahne üzerinde, önünde, arkasında emek veren herkes ve hangi yaşta olursa olsun, asla hayallerinin peşinden ayrılmayan inatçı ruhlar adına kabul ediyorum.