Can Gürzap Ölü Ozanlar Derneği'nin efsanevi öğretmeni oldu

02.04.2016 Cumartesi
Muhteşem bir oyuncu, muhteşem bir ekiple pazartesi akşamı saat 20.30'da Trump Kültür ve Gösteri Merkezi'nde perde açıyor. Bence kaçmaz! Oyun da oyun hani: 'Ölü Ozanlar Derneği'... Yüz kere izlesen bıkmazsın! Robin Williams'ın bu roldeki performansı unutulacak gibi değil ama Can Gürzap da şahane bir performans sergiliyor. Beş yıl sonra yeniden sahnelere dönen hocayla, bir prova esnasında konuştuk.

Ölü Ozanlar Derneği’ni sevmeyen yok. Robin Williams’ın efsane rolünü de... O rolü oynamak sizi ne kadar heyecanlandırıyor?
- Çoook. Aşağı yukarı beş yıldır sahneye çıkmıyorum, oysa benim hayatım sahne! Tiyatrocu bir aileden geliyorum. Bir düşkünlüğüm var. Hakan Altıner bu rolü teklif ettiği zaman film gözümün önüne geldi. Kısa bir tereddüt geçirdim. Çünkü sinema daha imkânlı. Ama Hakan’la da daha önce çalıştığım için ne kadar yetenekli olduğunu biliyorum, iyi bir şey çıkmayacağını düşünse hayatta bu işe kalkışmazdı.
 

sosyal.hurriyet.com.tr/yazar/ayse-arman_12/olu-ozanlar-derneginin-efsanevi-ogretmeni-oldu_40079686